Bestellen
Hoe werken aanbiedingen zoals 1+1 gratis, 2e halve prijs?
Hoe werken aanbiedingen zoals 1+1 gratis, 2e halve prijs?
Bij al onze promoties is het noodzakelijk dat er net zoveel producten in je winkelmandje zitten als dat je wil ontvangen.Bij bijvoorbeeld een 1+1 gratis actie voeg je twee producten toe, en ontvang je één gratis.Belangrijk: Controleer altijd je winkelmandje voordat je gaat afrekenen, om er zeker van te zijn dat je de juiste aanbiedingen ontvangt.Als je afrekent met slechts één product, kan de aanbieding niet meer worden toegevoegd na het afrekenen.
Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Als je binnen 60 minuten nadat je een bestelling hebt geplaatst geen bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, kijk dan even na of de mail in je ongewenste/spam folder is terecht gekomen. Hoewel dit normaal gesproken niet gebeurt, gebeurt het af en toe toch.
Meestal belandt de orderbevestiging binnen enkele minuten in je inbox.
Als je de mail niet kunt vinden, zelfs niet in je spam folder, en er is al meer dan een uur verstreken sinds je de bestelling hebt gedaan, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Vermeld alsjeblieft je volledige naam en het e-mail adres gebruikt bij afrekenen zodat we je bestelling kunnen opzoeken om na te gaan of alles goed verlopen is. Vaak is er sprake van een typefout in je e-mail adres of een vergelijkbare kwestie. Dit kunnen we direct oplossen waarna we je orderbevestiging meteen toesturen.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen wordt je bestelling zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt! Het is daarom helaas niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of annuleren.
Als je een fout hebt gemaakt in je adres, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail naar: huisdierenco@outlook.com We kunnen de wijziging in het adres niet garanderen als de bestelling al is voltooid en verwerkt voor verzending.
Verzending & Levering
Waar leveren jullie?
Waar leveren jullie?
Op het moment leveren we alleen naar Nederland en België.
Wil je vanuit buiten Nederland of België bestellen? Neem contact op met huisdierenco@outlook.com
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is altijd gratis bij ons.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail, en een aparte e-mail met een Track & Trace code wanneer de bestelling is verzonden. Controleer je ongewenste/spam e-mail als je deze niet kunt vinden.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Nederland: 5-9 werkdagen
België: 5-9 werkdagen
Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt en de volgende dag uit het magazijn verzonden.
Let op: Bij grote vraag naar de producten kan de verwerkingstijd langer duren.
De verwachte levertijd is voorbij, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De verwachte levertijd is voorbij, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je 2 dagen na de uiterlijk verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via huisdierenco@outlook.com
Kan ik mijn bestelling direct laten bezorgen op een afhaalpunt?
Kan ik mijn bestelling direct laten bezorgen op een afhaalpunt?
Nee, helaas is het op dit moment niet mogelijk om je bestelling direct te laten bezorgen bij een afhaalpunt of postkantoren. Wij bieden alleen bezorging aan op het opgegeven afleveradres.
De verwachte levertijd is voorbij, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De verwachte levertijd is voorbij, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je 2 dagen na de uiterlijk verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via huisdierenco@outlook.com
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Op welke manieren kan ik betalen?
Op onze website kun je betalen met:
- iDeal
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay
- Mastercard
- Visa
- American Express
Mocht je geen van deze betaalmethodes beschikbaar hebben, dan is er nog de mogelijkheid om via overschrijving te betalen. Wij zullen je dan een factuur versturen met de nodige informatie. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice via huisdierenco@outlook.com
Ik ben vergeten mijn kortingscode toe te voegen. Kan ik deze alsnog toevoegen?
Ik ben vergeten mijn kortingscode toe te voegen. Kan ik deze alsnog toevoegen?
Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode te verrekenen of toe te voegen aan jouw bestelling nadat deze is geplaatst. Onze excuses voor het ongemak.
Ben je vergeten een promotionele korting toe te voegen, dan kun je alsnog gebruik maken van de korting bij eventuele nieuwe bestellingen zolang de promotie loopt.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen wordt je bestelling zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt! Het is daarom helaas niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of annuleren.
Als je een fout hebt gemaakt in je adres, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail naar: huisdierenco@outlook.com We kunnen de wijziging in het adres niet garanderen als de bestelling al is voltooid en verwerkt voor verzending.
Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Hoe word ik geïnformeerd over de status van mijn retour?
Hoe word ik geïnformeerd over de status van mijn retour?
Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde artikelen, ontvang je een e-mail met de mededeling van goedkeuring of afwijzing van je retour.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een geaccepteerde retourzending?
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een geaccepteerde retourzending?
Als het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op je rekeningnummer.